Draadloze optiehandel met Inprise/Borland op effectenbeurs

Datum nieuwsfeit: 08-06-2000
Draadloze handel mede mogelijk gemaakt door Inprise/Borland-technologie op de Nederlandse effectenbeurs

Vooraanstaand internationaal market maker bedrijf kiest Inprise/Borland VisiBroker voor het ontwikkelen van een real-time trading systeem

Amstelveen, 08 juni 2000 - Inprise/Borland (Nasdaq: INPR), maakt bekend dat AOT, een van de grootste optiehandelaren op de Amsterdam Exchange (AEX), de automatisering van haar optie en aandeelhandel heeft gebaseerd op technologie van Inprise/Borland. Met Inprise/Borland VisiBroker kunnen AOT-handelaren vanaf de handelsvloer met een handheld via een radionetwerk direct orders boeken in het ordersysteem van de beurs. Door de directe koppeling met het elektronische orderboek via eigen handhelds en applicaties ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen