Benoeming bij Rabobank Nederland

Rabobank Nederland

BENOEMING

8 juni 2000

De Algemene Vergadering van Rabobank Nederland heeft op 8 juni 2000 de heer J.B. uit den Boogaard benoemd tot lid van de Raad van Beheer. De heer Uit den Boogaard vervult één van de vacatures die was ontstaan door het terugtreden van de heren Latijnhouwers en Moerland, die beiden in verband met bepalingen omtrent de maximale zittingsduur niet herbenoembaar waren. De andere vacature wordt vooralsnog niet vervuld.

De heer Uit den Boogaard is vice-voorzitter van Zuivel Coöperatie Campina Melkunie en vice-voorzitter van de Raad van Commissarissen Campina Melkunie b.v. Hij is tevens fractievoorzitter in de raad van de gemeente Alkemade.

Rabobankorganisatie Rabobank Nederland Externe Communicatie Telefoon (030) 216 2822/216 2460 Telefax (030) 216 1916