TOPCALL voegt berichtencommunicatie toe aan StreamServe

Datum nieuwsfeit: 08-06-2000
PERSBERICHT

TOPCALL voegt de bedrijfsbrede fax en berichtencommunicatie toe aan StreamServe.

Samenwerking tussen TOPCALL en StreamServe om e-business te consolideren.

Wenen, Oostenrijk, 9 juni 2000: TOPCALL International AG (EASDAQ:TOPC), toonaangevende leverancier van berichten- en telecommunicatie oplossingen en StreamServe, een leidende leverancier van intelligente bedrijfscommunicatie- en e-business infrastructuur software, hebben een strategisch partnerschap aangegaan. TOPCALL s geavanceerde bedrijfsberichten oplossingen, gecombineerd met de functionaliteit van StreamServe op het gebied van document ontwikkeling en distributie, zal het bedrijven mogelijk maken hun B2B en B2C communicatie te consolideren in een enkel systeem.

De alliantie, voortkomend uit de strategische samenwerking tussen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen