Workshop 'Meten in Voedings- en Genotmiddelenindustrie'

Workshop Meten en regelen in de Voedings- en Genotmiddelenindustrie

8/6/2000

Stadskasteel Oudaen, Oudegracht 99, Utrecht, 8 juni 2000, 10.00- 17.00

In opdracht van Novem B.V. verricht Moerdijk van Oosten & Partners B.V. een onderzoek naar de mogelijkheden om de toepassing van meet- en regelmethoden in de Voedings- en Genotmid-delenindustrie te stimuleren. Toepassing van innovatieve systemen en sensoren zal kunnen bijdragen aan kwaliteitsbeheersing en een efficiëntere bedrijfsvoering en energiebesparing.

In dit kader wordt een workshop over meten en regelen op het gebied van voedingsmiddelen technologie georganiseerd. Aan de workshop zullen deskundigen deelnemen uit de Voedings- en Genotmiddelindustrie zelf, de machinebouwers die zich op deze sector richten, system integrators, ontwikkelaars en onderzoekers van kennisinstellingen.Wij nodigen geïnteresseerden uit om deel te nemen aan deze workshop met een tweeledig doel:

* het identificeren van wensen, kansen en voorwaarden voor (bredere) toepassing van innova-tieve systemen en sensoren die recentelijk beschikbaar zijn gekomen of zullen komen;

* het identificeren van onderwerpen die door onderzoek en uitontwikkelen kunnen leiden tot doorbraken in de procesvoering op kortere termijn.

Deelname kost 150,- incl. BTW.

Voor nadere informatie en aanmelding kunt u zich wenden tot Moerdijk van Oosten & Partners B.V., (hansmoerdijk@wxs.nl), telefoon 0297 - 28 66 08.

A0022DS1