De Amersfoortse introduceert de Margerente Hypotheek

Persbericht De Amersfoortse

Amersfoort 8 juni 2000

DE AMERSFOORTSE INTRODUCEERT DE MARGERENTE HYPOTHEEK

Wederom goed nieuws van het hypotheekbedrijf van De Amersfoortse Verzekeringen. De Amersfoortse introduceert de Margerente Hypotheek. Hiermee biedt de verzekeraar de mogelijkheid om een lage rente te combineren met stabiele lasten gedurende een lange periode. Kortom, een belangrijke toevoeging aan het assortiment, die de hypotheek-adviseur veel mogelijkheden biedt voor hypotheekadvies op maat.

De Margerente is een rentepercentage met een bandbreedte. Als op het jaarlijkse toetsmoment de rente buiten de bandbreedte ligt, wordt de oorspronkelijke rente verhoogd of verlaagd met het gedeelte buiten de bandbreedte. Zo worden rentestijgingen in de toekomst gedempt en kan men tevens profiteren van rentedalingen.

Nu de rente weer stap-voor-stap stijgt, is dit een ideaal moment om met een dergelijke rente te werken. De Margerente is namelijk een lage rente die door de dempende werking van de bandbreedte gedurende de looptijd in hoge mate stabiel blijft.

Zo volgen productvernieuwingen elkaar in hoog tempo op. De Hypotheken van De Amersfoortse blijven volop in beweging.

Voor achtergrondinformatie De Amersfoortse Verzekeringen Drs R.J.M. Otten, Directeur Commerciële Zaken en Marketing Tel. (033) 464 24 18