Tripledeal.com sluit contract met veilingprovider Virtute

Datum nieuwsfeit: 09-06-2000
Tripledeal.com sluit contract met veilingprovider Virtute

Amsterdam, 8 juni 2000 - Virtute, provider van veilinghuizen, biedt sinds kort de diensten van Tripledeal.com aan voor het veilig afhandelen van transacties. Virtute biedt bedrijven, instellingen en particulieren de mogelijkheid gratis een eigen online veilinghuis te bouwen en beheren. Door de overeenkomst met Tripledeal is nu ook een veilige financiële afhandeling mogelijk.

Bij Virtute kunnen zowel particulieren als ondernemers zonder kosten een veilinghuis inrichten naar eigen behoefte. Virtute regelt het technische beheer van de veilingsite. Het risico voor de transactie bleef bij de verkoper en de koper. Door overeenkomst met Tripledeal is ook dat volledig afgedekt. "Door deze samenwerking met Tripledeal.com kunnen wij onze klanten de garantie geven dat hun transactie correct verloopt", zegt directeur Alain Sadon van Virtute. "Wij hebben voor Tripledeal gekozen vanwege hun deskundigheid en betrouwbaarheid. Bovendien kan Virtute bij de geplande uitbreiding over de grenzen gebruik blijven maken van Tripledeal.com, die inmiddels in verschillende Europese landen actief is", aldus Sadon.

Nadat een transactie gesloten is via een veiling van Virtute treedt Tripledeal als betrouwbare derde partij op. Nadat de koop gesloten is, betaalt de hoogste bieder het aankoopbedrag aan Tripledeal.com. Vervolgens verstuurt de verkoper de goederen aan de koper. Nadat de koper de goederen heeft ontvangen en geïnspecteerd, betaalt Tripledeal.com de verkoper.V

Over Virtute
Veilingprovider Virtute wil het bouwen en beheren van een eigen veilinghuis op internet binnen ieders bereik brengen. Bedrijven, particulieren en instellingen kunnen hun website verrijken met een gratis eigen veilinghuis verzorgd door Virtute. Virtute is opgericht in september 1999 en biedt onderdak aan een keur van veilinghuizen. Het Amsterdamse Virtute is onderdeel van MotionContainer Groep.
www.virtute.com/

Over Triple Deal
Tripledeal fungeert als derde partij op Internet. Tripledeal ontvangt eerst het geld van de koper en betaalt pas aan de verkoper als het product in orde blijkt. De verkoper krijgt gegarandeerd zijn geld, terwijl de koper zeker weet dat hij pas betaalt als hij het product in goede orde heeft ontvangen. Triple Deal is inmiddels aanwezig in Nederland en België. www.tripledeal.com/

Voor meer informatie:

Virtute