Politiebericht Schiedam

Datum nieuwsfeit: 09-06-2000

9 juni 2000

Brand
SCHIEDAM /ROTTERDAM -- In de nacht van donderdag op vrijdag omstreeks twee uur stond op de Giessenweg een stapel pallets in brand. De brandweer kwam ter plaatse om het vuur te blussen.
Winkeldief aangehouden
SCHIEDAM -- Donderdagmiddag omstreeks kwart voor één hield winkelpersoneel van een drogist aan het Broersveld een man aan op verdenking van winkeldiefstal. De man, een 35-jarige inwoner van Dordrecht, had even daarvoor geprobeerd drie potjes crème ter waarde van ongeveer 120 gulden weg te nemen. Hij werd overgedragen aan de politie en overgebracht naar het politiebureau.
Arbeidsongeval
SCHIEDAM -- Donderdagmorgen raakte een medewerker van een bedrijf aan de \'s-Gravelandseweg met een voet onder een heftruck. De man, een 15-jarieg Rotterdammer, werd voor onderzoek overgebracht naar het Zuider ziekenhuis in Rotterdam. De Arbeidsinspectie stelt een nader onderzoek in.