Ledenvergadering ISOC met paneldiscussie over UMTS veiling

Datum nieuwsfeit: 09-06-2000

*************************OPROEP*************************
Overmorgen, vrijdag 9 juni, houdt de Internet Society haar 4e en 5e Algemene Leden Vergadering. Aansluitend aan deze vergadering vindt een paneldiscussie plaats met als inzet de veiling van UMTS-frequenties die binnenkort gehouden zal worden.

Binnen Europa bestaat geen eenvormig beleid over de wijze waarop deze frequenties toegewezen worden. In een paneldiscussie geven onze sprekers hun mening over de manier waarop dat nu in Nederland geschiedt. Wij hebben onderstaande mensen uitgenodigd zitting te nemen in het panel:

- Jan Boers, journalist/consultant
- Erik van Heck, wetenschapper Erasmus Universiteit
- Paul Renaud, Casema/Dutchtone (nog niet bevestigd)
- Ton aan de Stegge, Telfort/ICT Telecom

De ISOC is ook geïnteresseerd in uw mening dienaangaande. Moet er één prijs vastgesteld worden, moeten de frequenties geveild worden zoals nu het geval is, of kiest u voor één van de andere opties? U kunt uw mening geven nog vóórdat de paneldiscussie plaatsvindt. Kijk op onze site (www.isoc.nl/Shownieuws.asp?Id=178) want daar houden we een kleine polling waarin u kunt aangeven op welke wijze deze UMTS-frequenties volgens u verdeeld zouden moeten worden. Daarnaast is het natuurlijk van groot belang dat u uw keuze in de discussie met andere ISOC-leden komt beargumenteren. De uitslag van de polling zal tijdens deze bijeenkomst op 9 juni, worden bekend gemaakt.

De agenda voor de ALV vindt u hier: www.isoc.nl/showactiviteit.asp?id=121 Aanvang: 9 juni 2000 14:30 uur
Adres: Crown Plaza Promenade Hotel, Van Stolkweg 1 Plaats: Den Haag

Op 19 juni vindt het Tweede Grote Goeroe Debat plaats. U ziet en hoort op deze avond zes mannen die hun visie op (Nederlandse) internetwereld geven. Na afloop krijgt u van iedere spreker een boek mee naar huis. De opbrengsten van deze avond gaan naar een goed doel. Lees meer: www.isoc.nl/showactiviteit.asp?id=130

Wij ontmoeten u graag op beide evenementen!

(info@isoc.nl)
www.isoc.nl