Jos Verstappen / Arrows FormulA 1 experience op Zandvoort

Datum nieuwsfeit: 11-06-2000

LOST BOYS PRESENTEERT: JOS VERSTAPPEN/ ARROWS FormulA 1 EXPERIENCE

Amsterdam, 30 mei 2000
Niemand minder dan Jos Verstappen zal zondag 11 juni een demonstratie geven in zijn Arrows A21 Formule 1-bolide op het circuit van Zandvoort. Daarnaast zorgt Lost Boys voor een primeur: voor het eerst verschijnt in Nederland de Formule 1 2-seater van Arrows op de baan. De Arrows 2-seater is gebouwd volgens de maatstaven van de huidige F1-generatie. Een aantal personeelsleden van Lost Boys zal als bijrijder direct achter de bestuurder plaats nemen en de snelheid en kracht van een echte Formule 1-bolide ervaren.

Zowel Jos Verstappen als zijn teamcollega Pedro de La Rosa worden aan de toeschouwers voorgesteld. Ook Christijan Albers en Mark Webber, rijders van het F3000 Eurobet Arrows Junior team, zullen 'acte de presence' geven.

Naast het Formule 1 optreden worden deze eerste pinksterdag twee races verreden. De koningsklasse van de nationale racerij, de Dutch Touring Car Championship, rijdt een wedstrijd voor het Nederlands kampioenschap. Verder een optreden van de coureurs in het Marcos Mantis Championship.

Voorverkoop
Kaarten zijn verkrijgbaar op de dag zelf aan de kassa's van het circuit. In de voorverkoop zijn vanaf heden kaarten verkrijgbaar via de 850 verkooppunten van Ticketbox. Bel voor het dichtstbijzijnde verkooppunt 0900-9393 of bezoek de site: www.ticketbox.nl.

Tijdschema, Circuit Park Zandvoort (onder voorbehoud)

Zondag 11 juni, 1e Pinksterdag

10.00 - 17.30 uur Arrows 2-Seater Formula One Experience
12.00 - 12.45 uur Dutch Touring Car Championship Race
13.15 - 14.00 uur Interviews en voorstellen op baan Jos Verstappen, Pedro de La Rosa, Christijan Albers en Mark Webber
14.00 - 14.30 uur Demonstratie Jos Verstappen Arrows Formule 1
15.00 - 15.30 uur Demonstratie Jos Verstappen Arrows Formule 1
16.00 - 17.00 uur Race Marcos Mantis Championship
Toegangsprijzen: f 30,- buitenterrein; f 55,- rennerskwartier en buitenterrein. Kinderen tot 12 jaar, onder begeleiding van een volwassene, betalen de helft.

Over Lost Boys
Lost Boys, toonaangevend op het gebied van new media en internet, sponsort het Arrows Formule 1 Team, waarvan de Nederlandse coureur Jos Verstappen en zijn Spaanse teamgenoot Pedro de La Rosa deel uitmaken. Een onderdeel van de sponsoring is de bouw van een nieuwe internet site voor het Arrows F1 Team (www.arrows.com). Lost Boys werkt momenteel in hoog tempo aan uitbreiding in Europa en de Verenigde Staten om uit te groeien tot een wereldwijde organisatie. Met de sponsoring van Arrows wil het bedrijf haar internationale naambekendheid vergroten. Lost Boys heeft gekozen voor sponsoring van de Formule 1 omdat de snelheid, het competitie-element en de geavanceerde techniek in deze sport uitstekend passen bij het bedrijf.

- EINDE-

Noot voor redacties