Wijziging van de Raad van Bestuur van Vopak

Datum nieuwsfeit: 13-06-2000
Wijziging Raad van Bestuur Vopak

Rotterdam, 13 juni 2000

In verband met verschillen van inzicht over het te voeren beleid is de heer mr. R.R. Hendriks met ingang van heden teruggetreden als Vice-Voorzitter van de Raad van Bestuur van Koninklijke Vopak N.V.

De verdere samenstelling van de Raad van Bestuur van Vopak blijft voorlopig ongewijzigd. De taken van de heer Hendriks zullen grotendeels worden waargenomen door de voorzitter, ir. A.H. Spoor.

De strategie van Vopak zoals aangekondigd tijdens de fusie blijft onverkort van kracht. Een verdere verfijning zal naar verwachting bij de presentatie van de halfjaarcijfers op 25 augustus 2000 worden bekendgemaakt.

Profiel

Vopak biedt over de hele wereld logistieke en distributiediensten aan de chemische en olie-industrie en aan eindgebruikers van chemicaliën. De organisatie beschikt over een wereldwijd logistiek netwerk van terminals, tankers en tankcontainers, een Noord- Amerikaans en Europees distributienetwerk van warehouses, klanten en eindgebruikers. Het verschaft Vopak een unieke positie om de schakel te zijn tussen producent en eindgebruiker van chemicaliën en olieproducten.

Voor nadere informatie:

Koninklijke Vopak N.V.