Conrad.com AG start EK-internetkansspel

Datum nieuwsfeit: 13-06-2000

CONRAD.COM

EK bij conrad.com - meespelen en winnen

Conrad.com AG start op Europees vlak een Online-Spel met heftige prijzen, niet alleen voor voetbal fanaten

Hirschau, 9 juni 2000 (ots) - Het ronde leer rolt: Op 10 juni begint de Europese voetbalkampioenschap 2000. 16 elftallen strijden tot de beslissende finale op 2 juli in totaal 31 wedstrijden om de beker, roem en eer en natuurlijk voor hun supporters. En zoals het hoort, raken steeds meer Duitse voetbalfanaten verslaafd aan hun nationale sport, ook op het Internet.

Vanaf de start is er voor de Internetgebruiker het ultieme EK-Internet-Kansspel met fantastische prijzen van Conrad.com AG - en dat over heel Europa. Door op de landelijke website adres te klikken www.conrad.de, www.conrad.at, www.conrad.nl, www.conrad.fr en www.conrad-electronic.com spelen Online-voetbalfanaten tot 2 juli 2000 om de weddenschap. Onder de 100 beste deelnemers worden 11 waardevolle prijzen verloot. Op de groene mat van conrad.com Online-spel vinden de gebruikers 22 'spelers', die zij per klik in producten omzetten kunnen. Ieder paar betekent een doelpunt, het spel is voorbij wanneer een van de partijen vijf doelpunten heeft gemaakt. Wie het snelste het meeste aantallen productparen heeft gerealiseerd kwalificeert zich voor de topscore lijst, waaruit op 2 juli 2000 de winnaar bekend gemaakt wordt. Er zijn onder andere een DVD speler, een CD recorder, een 19' monitor en een digitale camera te winnen.

Over Conrad.com AG
www.conrad.com is met ca. 50.000 artikelen de grootste Internet verzendhuis en aanbieder van elektronica in Europa. In januari 2000 registreerde de shops van de Conrad-Groep bijna 13 miljoen site bezoeken en een verheugend hoog aantal on-line kopers. Ca. 3.000 bestelling komen dagelijks, via het Internet, bij het hoofdkantoor in Hirschau/Oberpfalz binnen. De Shops van de Conrad-Groep via het WWW bereikte daarbij in 1999 een omzet van meer dan 55 miljoen DM. Alle Internet surfers and shoppers, die producten en / of diensten op technisch gebied zoeken, vinden naast de Conrad-Shops ook het technische portaal van conrad.com op het net. www.conradkom.de is de ideale startpagina op het Web - Nieuws, Evenementen, Chatting en vele andere diensten binnen het bereik van een muisklik. De Internet-Shops van conrad.com zijn ook in andere regionale Europese versies online: www.conrad.at, www.conrad.ch, www.conrad.fr en www.conrad.nl.
Meer informatie over Conrad.com AG vindt u op
www.brightheads.com/conrad of direct bij:

Conrad.com AG, Stefan Grellert, e-mail: stefan-(grellert@conrad.com), Klaus-Conrad-Str. 1, 92240 Hirschau, Duitsland, tel.: +49(0)9622304396, fax: +49(0)9622304772

Bright Heads PR & Marketing GmbH, Claudia Ressel, e-mail:(claudia@brightheads.com), Zenettistr. 34, 80337 München, Duitsland, tel.: +49(0)895307900, fax: +49(0)8953079011

13 jun 00 10:35