Nieuwe mensen bij NVM Communicatie & Marketing

Datum nieuwsfeit: 13-06-2000
NVM

Nieuwe mensen bij NVM Communicatie & Marketing

Nieuwegein, juni - De Nederlandse Vereniging van Makelaars o.g. en vastgoeddeskundigen NVM heeft J.G.W.M. Goeijenbier benoemd tot interim-manager Communicatie & Marketing. Jan Goeijenbier (46) was hiervoor onder meer interim-directeur Communicatie bij het ministerie van VROM en woordvoerder van minister Pronk.

De afdeling Communicatie & Marketing werd verder versterkt met drs Marieke Kuysters; zij werd communicatieadviseur. Kuysters (29) komt van BBDO Business Communications.

Drs Aart-Jan van Amerongen werd web-redacteur bij de NVM. Van Amerongen (32) komt van de Stichting Academisch Rekencentrum Amsterdam, SARA.

Meer informatie: NVM-afdeling Communicatie & Marketing, de heer J.G.W.M. Goeijenbier, tel. 030 - 6085170, fax 030-6035468.