Grootste computerbedrijf van China kiest voor Viewlocity

Datum nieuwsfeit: 13-06-2000
Grootste computerbedrijf van China kiest Viewlocity voor supply chain-integratie ten behoeve van e-Business

Amsterdam, 13 juni 2000 - Viewlocity, wereldwijd leverancier van oplossingen voor business-to-business-integratie en online trading communities, heeft een overeenkomst gesloten met Legend Holdings Ltd. ("Legend", beurssymbool:992), de grootste computerfabrikant en distributeur van IT-producten in China. Legend gaat het topproduct van Viewlocity, AMTrix®, inzetten voor de integratie van zijn supply chain en interne systemen voor e-business.

Legend, volgens de ranglijst van de International Data Corporation, in de tweede helft van 1999 marktleider op het gebied van PC's in de regio Azië/Pacific (Japan niet meegerekend), levert een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen