Epic en Baan vernauwen samenwerking

Datum nieuwsfeit: 13-06-2000

BAAN COMPANY

Epic en Baan vernauwen samenwerking

Epic Data's Connectware Products Group versterkt haar samenwerking met Baan en wordt 'preferred data capture partner'

Door de nieuwe samenwerking met Baan ERP zullen klanten sneller rendement op hun investering ontvangen en kunnen ze in razendsnel hun producten op de markt brengen.

Barneveld, Nederland, Herndon, Virginia, en Vancouver, British Columbia (VS), 13 juni /PRNewswire/ - Baan Company, een wereldwijd leverancier in bedrijfsoplossingen, en Epic Data International Inc. (Toronto: EKD), een toonaangevende leverancier van draadloze oplossingen voor automated data capture (ADC) en supply chain integration, hebben vandaag ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen