Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Promotie: Keuzetesten verbeteren het winkelassortiment

Datum nieuwsfeit: 13-06-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Wageningen Universiteit

di 13-06-00 KEUZETESTEN VERBETEREN HET WINKELASSORTIMENT


tijd 13:30 uur
adres Aula, Gen. Foulkesweg 1, Wageningen
onderwerp Promotie mw.ir. K. Koelemeijer
titel Distribution Service: Competition within and among retail formats
promotor(en): prof.dr.ir. M.T.G. Meulenberg (marktkunde en marktonderzoek)
informatie Stafafdeling Communicatie, Gert van Maanen, tel. 0317-485003
De keuzes van consumenten zijn afhankelijk van het aanbod aan producten. Het aanbod is afhankelijk van de distributie van de producten. Kitty Koelemeijer benadrukt het belang van keuzetesten door consumenten, zodat winkeliers hun assortiment beter kunnen samenstellen. Koelemeijer onderzocht de het verband tussen assortiment en verkoop bij snijbloemen. Vooral een uitgebreid assortiment zorgt ervoor dat een klant langer in een winkel blijft.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie