Microsoft BackOffice Server 2000 reduceert beheerskosten

Datum nieuwsfeit: 13-06-2000
eigendomskosten voor filialen, afdelingen en middelgrote bedrijven

Veelomvattende serverbundel voor Windows 2000 bevat voorziening voor het in gebruik nemen van verschillende servers

Schiphol-Rijk/Brussel, 13 juni 2000 - Microsoft heeft de kenmerken bekendgemaakt van Microsoft BackOffice Server 2000, de volgende versie van de toonaangevende reeks van serverapplicaties voor Windows 2000. Deze nieuwe versie reduceert de kosten en de complexiteit van het bouwen, implementeren en beheren van geïntegreerde en schaalbare IT-oplossingen voor filialen, afdelingen en middelgrote organisaties.

BackOffice Server 2000 zal beschikken over nieuwe en opgewaardeeerde integratietools, waaronder een nieuwe MultiServer-optie die een flexibele en schaalbare inzet van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen