Syntens: Noodzaak e-commerce ontbreekt bij Amsterdams MKB

Datum nieuwsfeit: 14-06-2000

Noodzaak e-commerce ontbreekt bij Amsterdams MKB

Amsterdam, 14 juni 2000

Geen geld, geen tijd, geen kennis

Het Amsterdamse midden- en kleinbedrijf verwacht dat e-commerce nauwelijks veranderingen in hun eigen organisatie en marktbenadering teweeg zal brengen. Dat blijkt uit een recent onderzoek van de Amsterdamse vestiging van Syntens, innovatienetwerk voor ondernemers. Amsterdamse ondernemers zeggen geen tijd en geld te hebben om de mogelijkheden van elektronisch zakendoen voor hun bedrijf te onderzoeken dan wel te benutten. Het ontbreekt hen tevens aan gedegen kennis, waarbij alle aandacht die e-commerce krijgt eerder verwarrend dan verhelderend werkt.

Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen