Legato organiseert Europese Roadshow Bedrijfscontinuiteit

Persbericht/Agenda-informatie

Legato Systems organiseert
Europese Roadshow Bedrijfscontinuïteit

Hoofddorp, mei 2000 - - Legato Systems, Inc., leider op de enterprise storage management softwaremarkt, onderkent het grote belang van voortdurende beschikbaarheid van belangrijke bedrijfsgegevens en applicaties voor de financiële situatie en de productiviteit van een onderneming. Legato's producten maken 'Information Continuance (™)' mogelijk; een naadloze aanpak voor het beheren, verplaatsen en beveiligen van alle bedrijfskritische gegevens in een onderneming. Vanuit die aanpak organiseert Legato in juni
2000 een Europese roadshow. In de Benelux staat de roadshow gepland op 14 juni in Brussel en 15 juni in Amsterdam.
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen