Werving minderhedenvacatures MKB grootschalig van start

Datum nieuwsfeit: 14-06-2000
MKB-Nederland

MKB Nieuws, bericht

14-06-2000
Werving minderhedenvacatures grootschalig van start De voorlichtingscampagne om in de periode tot mei 2001 30.000 vacatures in het midden- en kleinbedrijf te werven voor etnische minderheden is grootschalig van start gegaan.
Een handzame informatiebrochure over dit minderhedenproject is verstuurd naar alle 30.000 ondernemers die lid zijn van de Metaalunie, ANKO, NVOB, VNI, FOSAG, Mitex,Vakcentrum, NBOV, Nationale Winkelraad, NOvAA, VOG en VHG in de zeven deelnemende pilotregio's (Groningen, Friesland, Drenthe, Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Midden- en West-Brabant).
De brochure is vergezeld van een aanbiedingsbrief ondertekend door de voorzitter van ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen