Nieuwe digitale koeriersdienst via Win-s.com

Datum nieuwsfeit: 14-06-2000
Snel, veilig, betrouwbaar en goedkoop vertrouwelijke documenten versturen via nieuwe digitale koeriersdienst!
Kijk op www.win-s.com/e-pakket

Hillegom, 14 juni 2000: WINS, leverancier van software- en online oplossingen, maakt u attent op het volgende:

In samenwerking met het Californische PrivateExpress zal WINS B.V. als eerste in de Benelux de digitale koeriersdienst van het bedrijf op de markt brengen. Deze service is de eerste in zijn soort die algemeen inzetbaar is om vertrouwelijke documenten, bestanden of berichten te versturen overal in de wereld. De service versleutelt en 'sealt' elke digitale levering voordat deze de computer verlaat en levert deze ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen