Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 14-06-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 14-06-2000 Persbericht district Aa & Dommel

AUTO GESTOLEN (Vught) Tussen maandagavond en dinsdagmiddag is vanaf het Heunpark in Vught een blauwe Mazda 626 gestolen. Het kenteken van de auto is RN-SN-74.

INBRAAK AUTO (Sint Oedenrode) Dinsdagavond is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Oude Lieshoutseweg in Sint Oedenrode. Van de auto werd een ruit ingeslagen waardoor men binnen kon komen. Een cd-speler en een autotelefoon werden gestolen.

TE VEEL GEDRONKEN (Sint Michielsgestel) In de nacht van dinsdag op woensdag is een 50-jarige man uit Sint Michielsgestel bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man had zoveel gedronken dat zijn rijbewijs werd ingevorderd. Ook kreeg hij een rijverbod van 24 uur. De man was bij het wegrijden vanaf het Petrus Dondersplein in Sint Michielsgestel tegen twee een geparkeerde auto gereden.

GASLEK (Schijndel) Woensdagmorgen is bij graafwerkzaamheden in de Meester Michelsstraat in Schijndel een gasleiding stukgetrokken. Uit veiligheidsoverweging is een nabij gelegen school korte tijd ontruimd en is de straat afgesloten. Door het gasbedrijf is het lek weer hersteld, waarna de leerlingen en leerkrachten weer terug in school konden.

GORDELCONTROLE (Berlicum) Woensdagmiddag is gordelcontrole gehouden op het Raadhuisplein in Berlicum. Totaal 8 personen werden bekeurd omdat ze de autogordel niet gebruikten terwijl dat wel vereist was.