FoneSync synchroniseert gegevens mobiele telefoon met PC

Datum nieuwsfeit: 14-06-2000
Persbericht

PROBLEEMLOOS SYNCHRONISEREN VAN CONTACTINFORMATIE NAAR MOBIELE TELEFOONS MET FONESYNC ESSENTIALS VAN PHONE.COM

Namen en nummers vanaf een PC naar een mobiele telefoon overbrengen is nu in een paar seconden te realiseren.

Amsterdam - 14 juni 2000 - Phone.com, Inc. (Nasdaq:PHCM), een belangrijke producent van software en toepassingen voor de levering van Internet-informatie naar draadloze telefoons, introduceert FoneSync Essentials(tm) - een nieuw, speciaal voor mobiele-telefoongebruikers ontwikkeld product voor het uitwisselen en synchroniseren van namen en telefoonnummers tussen mobiele telefoons en PC's.

"Mobiele-telefoongebruikers willen de belangrijkste namen en telefoonnummers - vrienden, familie, klanten - ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen