Album 'Wakker' van Volumia! met platina bekroond

Datum nieuwsfeit: 15-06-2000

BMG NEDERLAND

ALBUM WAKKER VAN VOLUMIA! MET PLATINA BEKROOND

Wakker, het tweede album van de Limburgse groep Volumia!, is onlangs platina geworden. Bij het uitbrengen van Wakker was de cd al goed voor goud, maar nu, enkele maanden later, is de plaat met platina bekroond. Op 23 juni a.s. komt de derde single Ik Vlieg, Ik Zweef uit. Dit nummer is net als Blijf Bij Mij en Hoe Lang Heb Ik Te Leven afkomstig van het album Wakker. Gisteravond was Volumia! nog te zien tijdens het benefietconcert voor de slachtoffers van de ramp in Enschede. Verder is Volumia! binnenkort te zien in diverse tv programma s waaronder Vrienden van Amstel op 16 juni, Huis van Oranje op 19 juni en in Villa BVD op 28 juni. Vanaf 15 augustus is Volumia! tevens een aantal weken te bewonderen vanaf Aruba in het tv-programma Zomerstaatsloterij op Aruba. Daarnaast tourt Volumia! de rest van het jaar nog door het hele land.

Volumia! scoorde vorig jaar drie Top 40 hits (waarvan twee de Top 10 behaalde) met Het Is Over, Afscheid en Hou Me Vast en behaalde dubbel platina met hun debuutalbum. Naast een clubtour heeft Volumia! ook meegedaan aan de Marlboro Flashback tour waar zij repertoir van Joe Cocker speelde.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: BMG NEDERLAND B.V.

Kim van Adelberg
Telefoon: (035) 6256 231