Persbijeenkomst Kingston over Supply Chain Management Model

Datum nieuwsfeit: 15-06-2000
UITNODIGING

Persbijeenkomst Kingston Technology donderdag 15 juni a.s., Aanvang 10.30 uur, Miranda Paviljoen, Amsteldijk 223 in Amsterdam

Een primeur in Europa...

Beste Redactie,

Kingston Technology heeft voor zijn productievestigingen een uniek Supply Chain Management (SCM) Model ontwikkeld. Daarmee loopt onder andere de levertijd van op klantspecificatie gefabriceerde geheugenmodules met zes tot acht weken terug. Een belangrijk gegeven voor OEM's in de dynamische IT-markt!

De achtergronden van het SCM-model worden in Europa als eerste in de Benelux onthuld. Tijdens een persbijeenkomst op donderdag 15 juni a.s. belichten John Holland, Vice President Sales ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen