Libertel en Lotus introduceren SMS Solution

Datum nieuwsfeit: 15-06-2000
Libertel

Libertel en Lotus introduceren SMS Solution

Laatste entertainment nieuws via mobiel

6/16/00Libertel en Lotus introduceren SMS Solution Maastricht, 15 juni 2000 Libertel en Lotus Nederland brengen gezamenlijk een gecombineerde messaging/GSM-oplossing op de markt. SMS Solution is een softwareproduct dat vooral zakelijke mobiele medewerkers via SMS (Short Message Service) over het Libertel GSM-netwerk toegang biedt tot bedrijfsinformatie (via de Domino-server) binnen hun eigen organisatie. Zij kunnen hierdoor efficiënter werken door continue, draadloze toegang, ongeacht tijd of plaats. Met SMS Solution nemen Libertel en Lotus een volgende stap in de ontwikkeling van een mobiele werkplek.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen