Samenwerking van Uneto met HBO-instellingen

Datum nieuwsfeit: 15-06-2000

UNETO

Samenwerking van Uneto met HBO-instellingen

Zoetermeer, 15 juni 2000 - In Nederland zijn 19 HBO-instellingen die elektrotechniek aanbieden in hun programma. De opleidingsinstituten constateren een daling in het aantal studenten. De bedrijven op hun beurt constateren een terugloop in het aanbod van .bruikbare. studenten. Beide partijen concluderen dat de opleiding niet meer uitsluitend .eng technisch. ingevuld kan worden. De leerplannen zullen zich moeten richten op het aanleren van meer competenties die wat verder van de pure techniek afliggen, zoals bedrijfskundige en commerciële vaardigheden.

Uneto neemt deel in het Clusteroverleg Elektrotechniek waarin het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen