Psion Dacom herdoopt tot 'Psion Connect'

Datum nieuwsfeit: 15-06-2000
Psion Dacom herdoopt tot 'Psion Connect'

Op 2 juni jl. werd Psion Dacom officieel Psion Connect. De naamsverandering weerspiegelt de marktevolutie, met een steeds groter wordend productassortiment op het vlak van mobiele connectiviteit.

De nieuwe naam komt er na de succesvolle lancering van de Charge Link en de Travel Modem, Psion Connect's meest recente producten op het vlak van mobiele connectiviteit.

Clive Hudson, Managing Director van Psion Connect licht toe : ' deze nieuwe producten zijn een antwoord op een steeds grotere vraag naar connectiviteitsoplossingen voor de mobiele gebruiker. Innovatie en constant inspelen op op markt- en
gebruikersbehoeften zijn de sleutelwoorden in onze strategie'.
Hudson besluit ' Psion heeft altijd al een ongekvenaarde reputatie op het vlak van innovatie gehad, en we kijken er streng op toe dat productinnovaties wel degelijk de nieuwste trends en marktvereisten weerspiegelen. '

Over Psion Connect :

Psion Connect is de mobiele datacommunicatieafdeling van Psion PLC. De firma is gevestigd in Milton Keynes (UK) en heeft 300 mensen in dienst voor ontwerp, productie, verkoop en marketing van producten voor mobiele communicatie en connectiviteit. Psion Connect haalde het Iso 9002 certificaat, wat een illustratie is van de constante kwaliteit en betrouwbaarheid van haar producten. De firma ontving recentelijk nog de Queens Award for Enterprise 2000 : de hoogste vorm van erkenning die een firma in Groot-Brittanik kan krijgen.

Informatie : www.psion-be.com/connect/

Perscontact : Filip Van Eetvelde 03 / 213 65 49

Channel Manager Business Partners (Psion Connect) : Steve Vandaele 03 / 213 65 49

Filip Van Eetvelde