Ex-international Frans Thijssen opent De Horst 6 in Malden

Datum nieuwsfeit: 16-06-2000

Ex-international Frans Thijssen opent De Horst 6

Op vrijdag 16 juni is de officiële opening van De Horst 6, het centrale punt voor zakelijke dienstverlening in Malden. Bas van Snippenburg, voorzitter van Ondernemersvereniging Malden-Heumen en vice-voorzitter van MKB Regioraad Centraal Gelderland neemt de officiële opening voor zijn rekening. De heren Peter Kolmeijer (Kolmeijer Makelaars) en Martin van de Zwam (De Behaenk Adviesgroep) hebben hun speech inmiddels voorbereid. Speciaal voor deze gelegenheid trekt Frans Thijssen zijn voetbalschoenen weer aan. Hij zal de aftrap geven om vervolgens met de genodigden naar de wedstrijd Nederland -Denemarken te gaan kijken op een groot breedbeeldscherm.

De Horst 6 in Malden is in 1980 gebouwd en heeft inmiddels een complete metamorfose ondergaan. Zo werd het pand een aantal keren verbouwd en is er hele verdieping bovenop gekomen. Inmiddels zijn er vijf bedrijven gevestigd die alle actief zijn in de zakelijke dienstverlening: Van den Akker & Schouten Assurantiën, De Behaenk Adviesgroep, KombiPlan Woning Intermediair Nederland, Kolmeijer Makelaars en ReDesign BNI Interieurarchitectuur.

De Horst 6 is voor twee dagen het ORANJE PUNT van Nederland. De officiële openingshandeling zal vrijdag 16 juni om ca. 19.45 uur voor genodigden plaatsvinden. Speciaal voor deze gelegenheid staat er op de parkeerplaats een tent met daarin een breedbeeldscherm waarop de voetbalwedstrijd Nederland-Denemarken te volgen is.

Open dag
Zaterdag 17 juni is iedereen welkom. Het zal een dag worden met verschillende activiteiten waarin o.a. “Oranje” centraal staat. Door mee te doen aan het spel “Raad de Schade” en de “Taxeerwedstrijd” maakt u kans op een reischeque of een weekendarrangement. Ook kinderen zijn van harte welkom. Voor hen staat er een groot “springkussen”. Van 10.00 tot
16.00 uur gaan de deuren voor u open.

PERSINFO: Berrie van den Akker en Leon Schouten 024 3584800 PERSCOÖRDINATIE: Claus Burgers 06 25053062, (cburgers@telebyte.nl)