Computer Associates ontwikkelt hulpmiddelen voor eBusiness

Datum nieuwsfeit: 16-06-2000
Computer Associates

Persbericht

Computer Associates ontwikkelt intelligente hulpmiddelen voor beheer van eBusiness-toepassingen op basis van Suns Solaris besturingssysteem

CAs Unicenter tng performance neugents maken optimale ebusiness mogelijk op SUNS internet server besturingssysteem

Nieuwegein, Islandia, 16 juni 2000 Computer Associates International, Inc. (CA) heeft haar Neugents-technologie voor het beheer van eBusiness-omgevingen geschikt gemaakt voor gebruik in combinatie met Suns Solaris Operating Environment. Hierdoor verbreedt CA de toepasbaarheid van Unicenter TNG op Suns voor het web geschikte besturingsomgeving. Gebruikers kunnen daardoor meer betrouwbare en gemakkelijk en effectief te beheren eBusiness-toepassingen ontwikkelen.

Door gebruik te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen