Vercomnet kiest Luvit als exclusieve e-learning partner

Datum nieuwsfeit: 16-06-2000

VERCOMNET

Vercomnet kiest Luvit als exclusieve e-learning partner
VercomNet BV, de in Nederland gevestigde business community organiser en het Zweedse softwarebedrijf LUVIT AB hebben een strategische samenwerkingsovereenkomst getekend, met als doel leden van VercomNet hoogwaardige online educatiemateriaal te leveren. Men kan met gebruikmaking van de LUVIT e-learning software deze online cursussen volgen; de cursussen worden ontwikkeld door de 7000 deskundigen in 80 landen die nauw betrokken zijn met het groeiend aantal business communities van VercomNet. Deze overeenkomst is goed voor een beginkapitaal van USD 1.000.000.

Maastricht, Nederland, 16 juni /PR Newswire/ - VercomNet BV, een toonaangevend ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen