HP OpenView VantagePoint geÏntegreerd met Sun Management

Datum nieuwsfeit: 16-06-2000

HP OPENVIEW VANTAGEPOINT GEÏNTEGREERD MET
SUN MANAGEMENT CENTER

Internationaal Reseller Program ondersteunt de meerwaarde van HP OpenView voor het Sun Solaris computerplatform

Amstelveen, 16 juni 2000 - Hewlett-Packard heeft het nieuwe beheerinstrument voor e-services HP OpenView VantagePoint ook beschikbaar in een versie voor het Sun Solaris besturingssysteem. Het complete HP OpenView beheerportfolio voor Sun-omgevingen wordt bovendien ondersteund met het nieuwe HP OpenView Wordwide Reseller Program for Sun Solaris.

HP VantagePoint for Sun Solaris biedt gebruikers een uitgebreide oplossing voor 'end-to-end' IT Services Management. De bedrijfsgeoriënteerde e-enterprise beheeromgeving kan snel worden gerealiseerd, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen