Xerox introduceert datastream-ondersteuning DocuPrint 65

Datum nieuwsfeit: 16-06-2000
Persbericht

Ondernemingsbreed IPDS-printen via netwerkproductieprinter: Xerox introduceert nieuwe datastream-ondersteuning voor DocuPrint 65

Amstelveen, 16 juni 2000 -- Xerox introduceert de IPS Print Service voor haar DocuPrint 65, een geïntegreerde oplossing voor de ondersteuning van printen via zowel netwerken als mainframes. IPS is een uitbreiding op Xerox' bestaande portfolio van IBM AFP (Advanced Function Presentation) solutions. De nieuwe optie stelt Xerox-klanten in staat een maximaal rendement uit hun AFP-investeringen te halen en biedt hen flexibele en krachtige mogelijkheden voor printen in rekencentra- en netwerkomgevingen.

Voor gebruikers van AFP Intelligent Printer Data Stream (IPDS) applicaties is de DocuPrint 65 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen