Jaarverslag Opleidings- en arbeidsmarktcentrum GOC

Datum nieuwsfeit: 16-06-2000
GOC klaar voor de toekomst

Het GOC, het opleidings- en arbeidsmarktcentrum voor de grafimedia-branche is tevreden over de ontwikkeling van het bedrijf in 1999. Dit blijkt uit het zojuist verschenen jaarverslag. Het GOC ziet het jaar als de succesvolle afsluiting van het enkele jaren geleden ingezette reorganisatietraject. Het doel daarvan was het GOC om te vormen van een ambtelijke organisatie naar een flexibel werkend bedrijf. Tegelijk was het verslagjaar het jaar van het nieuwe ondernemingsplan, waarin de lijnen naar de toekomst zijn vastgelegd. Een toekomst die het GOC met vertrouwen tegemoet ziet.

Het cursusbedrijf kijkt terug op een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen