Vervroegde sluiting inschrijving Numico obligatielening

Datum nieuwsfeit: 16-06-2000
Numico

15 juni - Aankondiging

This announcement is not, and is not intended to be, an offer of Securities for sale in the United States. Securities may not be offered or sold in the Unites States absent registration or an exemption from registration under the U.S. Securities Act of 1933. There is not, and is not intended to be, a public offering of the Securities in the United States.

Vervroegde sluiting inschrijving Numico achtergestelde converteerbare obligatielening

Koninklijke Numico, Deutsche Bank en Schroder Salomon Smith Barney hebben vanwege grote belangstelling besloten om de inschrijving op de Numico achtergestelde converteerbare obligatielening per 2005 vervroegd te sluiten. De inschrijvingsperiode sluit op vrijdag 16 juni, 2000, bij sluiting van de Officiële Markt van de effectenbeurs van Amsterdamse Exchanges N.V. (16.30 uur).

Zoals eerder aangekondigd op 6 juni 2000 zal de inschrijving op de Numico aandelenemissie naar verwachting sluiten op dinsdag 20 juni 2000 bij sluiting van de Officiële Markt van de effectenbeurs van Amsterdamse Exchanges N.V. (16.30 uur).

Voor zowel de aandelenemissie als de achtergestelde converteerbare obligatielening zullen de definitieve voorwaarden en de allocaties op dinsdag 20 juni 2000 worden vastgesteld en op woensdag 21 juni 2000, voor opening van de Officiële Markt van de effectenbeurs van Amsterdamse Exchanges N.V. bekend worden gemaakt.

Zoetermeer, 15 juni 2000