Internetapotheek eFarma.nl verbetert dienstverlening

Datum nieuwsfeit: 16-06-2000

Efarma.nl
Internetapotheek eFarma.nl verbetert dienstverlening 8 - 6 - 2000
Avond- en weekendbezorging en betalen met acceptgiro Overdag thuis zijn voor de bezorging van online bestelde medicijnen is niet langer nodig. Internetapotheek eFarma.nl (www.efarma.nl) heeft hiervoor de bezorgmogelijkheden uitgebreid met de avonduren en het weekend. Daarnaast heeft eFarma.nl, als eerste Nederlandse apotheek op internet, de acceptgiro toegevoegd als betaalmogelijkheid. Met de uitbreiding van de bezorg- en betaalmogelijkheden komt eFarma.nl tegemoet aan de wensen van cliënten, die aangeven voorkeur te geven aan gemak en flexibiliteit.

Naast de aflevering overdag kunnen cliënten kiezen voor bezorging s avonds tussen 18:00 en 21:00 uur of de zaterdag. Bestellingen van geneesmiddelen die s ochtends voor het middaguur bij eFarma.nl binnen zijn, bezorgt de internetapotheek één dag later overdag of twee dagen later s avonds. Een veelgehoorde klacht over e-commerce is dat bezorging vaak plaatsvindt wanneer je niet thuis bent. Veel mensen werken tijdens de reguliere bezorgtijden. Daar bieden wij nu een oplossing voor, legt Hok Tjiook, apotheker van eFarma.nl, uit. De mogelijkheid om met acceptgiro te betalen past ook binnen onze strategie om service zo veel mogelijk af te stemmen op de wensen van onze cliënten.

eFarma.nl biedt bestellingen twee maal op het afleveradres aan. Cliënten van eFarma.nl kunnen de status van hun bestelling volgen via het individuele orderstatus-scherm op www.efarma.nl. Voor de bezorging van de bestellingen werkt de internetapotheek samen met SelectVracht en de PTT.
eFarma.nl is een Nederlandse internetapotheek die sinds april 2000 operationeel is. Hok Tjiook, initiatiefnemer van eFarma.nl, is apotheker sinds 1987. Voor artikelen zonder recept bedragen de bezorgkosten bij eFarma.nl fl.4,95 tot een besteed bedrag van fl.50,-. Bestellingen boven dit bedrag en geneesmiddelen op recept worden gratis thuisbezorgd. eFarma.nl declareert de kosten van medicijnen op recept waar mogelijk direct bij de verzekeraar. Overige betalingen kunnen plaatsvinden via acceptgiro, bankoverschrijvingen en andere gangbare betaalmethoden. Op www.efarma.nl/pages/klantenservice.asp vindt u het bezorgschema van eFarma.nl.
Voor aanvullende informatie of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

DLV Public Relations
Hella van Leeuwen