Algemene Ledenvergadering Kankerbestrijding in Zoetermeer

Datum nieuwsfeit: 17-06-2000
Nederlandse Kankerbestrijding

ALV KWF (Persbericht Regio Zoetermeer)

Zoetermeer gastheer Algemene Ledenvergadering Kankerbestrijding

Amsterdam/Zoetermeer, 8 juni 2000

De afdeling Zoetermeer van de Vereniging Koningin Wilhelmina Fonds voor de Nederlandse Kankerbestrijding (KWF) is zaterdag 17 juni 2000 gastheer voor de 51e Algemene Ledenvergadering van het KWF in Sportcentrum Dekker te Zoetermeer. Afdelingsvoorzitter Mw. A.E. Laagewaard-Van den Beld, adjunct-directeur van t Lange Land Ziekenhuis, zal naar verwachting ruim 600 deelnemers welkom kunnen heten. Medewerkers van de Zoetermeerse afdeling zullen de bezoekers op het station verwelkomen. De Vereniging KWF is de fondsenwervende tak van de Nederlandse Kankerbestrijding/KWF.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen