Politiebericht Utrecht: district Eemland-Zuid 11.00 uur

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 17-06-2000

Politiebericht Utrecht: district Eemland-Zuid 11.00 uur
Inbrekers betrapt

AMERSFOORT Een 49-jarige man uit Amersfoort en een 30-jarige man uit Hoogland werden afgelopen nacht kort na drie uur aangehouden op verdenking van een inbraak bij een bedrijf aan de Displayweg. De twee mannen konden worden gepakt na een melding van een oplettende beveiligingsmedewerker. Deze had de mannen verdacht in een auto gezien bij het bedrijf, waar een ruit bleek te zijn geforceerd. In de auto van de twee mannen werden diverse inbrekerswerktuigen aangetroffen. De twee zijn voor nader onderzoek en verhoor ingesloten.

Bouwkeet in brand gestoken

AMERSFOORT Afgelopen nacht tegen vier uur ontstond brand in een keet op een bouwterrein Achter De Arnhemse Poort. De brandweer was vrij snel ter plaatse. De bouwkeet met inventaris brandde volledig uit. De schade is nog onbekend. Men kwam op het terrein door het hekwerk te verplaatsen en er wordt rekening gehouden met brandstichting.