Nieuwe directieleden bij InterEstate.com

Datum nieuwsfeit: 17-06-2000

** A.J.B. Willemsen (48, Eriks NV) en J.B. van der Peet (30, Devote NV) treden toe tot directie InterEstate.com **

Den Haag, 16 juni 2000

Drs. ing. A.J.M. (Ton) Willemsen is de nieuwe CEO van InterEstate.com. Willemsen was de afgelopen jaren directievoorzitter van de internationale handelsgroep ERIKS. InterEstate.com, bouwer en exploitant van virtuele marktplaatsen op het Internet, wil zich naast de huidige activiteiten op het gebied van de consumenten en professionele markt onder zijn leiding vooral gaan richten op e-commerce oplossingen voor de Business to Business markt.

Tevens treedt ing. J.B. (Bas) van der Peet toe tot de directie van InterEstate.com waar hij leiding zal gaan geven aan Troyce Technologies, het technisch platform waarop de marktplaatsen van InterEstate draaien. Hiervoor was Van der Peet in dienst van Devote, aandeelhouder van InterEstate.

De directie van InterEstate.com wordt nu gevormd door oprichter Bart Grol (President), Rutger van der Lee (Chief Marketing Officer), Ton Willemsen (Chief Executive Officer) en Bas van der Peet (Chief Technology Officer).

Den Haag, 16 juni 2000
De Directie van InterEstate.com

Voor nadere informatie :

Drs. B.J.J. Grol
Drs. R.G. van der Lee
Telefoon : 070 - 3065420

Zie ook onze website : www.interestate.com