Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 18-06-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 18-06-2000 Politieberichten van 16/6 (13.00 uur) t/m 17/6 (13.00 uur)

Leeuwarden: bestuurder gestolen auto aangehouden Op de Vincent van Goghstraat is vrijdag om 18.00 uur een 22-jarige bestuurder uit Leeuwarden aangehouden, die in een gestolen auto reed. Surveillerende agenten zagen de gestolen auto op het Zaailand rijden. De verdachte verklaarde dat hij de auto had gevonden.

Drachten: inbraak winkel
Onbekenden hebben in de nacht van donderdag op vrijdag ingebroken in een winkel aan de Noordkade. Door een toegangsdeur te forceren wist men binnen te komen. Uit een kassa werd een geldbedrag ontvreemd. Een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen