Politiebericht Utrecht: district Binnensticht

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 19-06-2000

Politiebericht Utrecht: district Binnensticht, 09.15 uur
Brandstichting op recreatieterrein

BILTHOVEN Gisteravond hebben vandalen een brandje aangestoken op het recreatieterrein bij de bossen van de Leijen aan de Dwarsweg. Aan de Groenekansezijde werd een open stuk gras aangestoken. De brandweer had het vuur snel onder controle. De vandalen waren inmiddels gevlucht. De schade bleef beperkt bij dit stukje gras.

Snelheidscontrole Tolakkerweg

MAARTENSDIJK Gisterochtend is een snelheidscontrole gehouden op de Tolakkerweg. In totaal werden 687 voertuigen gecontroleerd. Hiervan reden 248 bestuurders te hard. De hoogst gemeten snelheid betrof 102 km/u waar 50 km/u maximaal is toegestaan.

Snelheidscontrole Utrechtseweg

DE BILT Gistermiddag werd een snelheidscontrole gehouden op de Utrechtseweg. In totaal werden 847 voertuigen gecontroleerd. Hiervan reden 163 bestuurders te hard. De hoogst gemeten snelheid betrof 109 km/u waar 80 km/u maximaal is toegestaan.

Controle met lasergun

HUIS TER HEIDE Met de lasergun is gistermiddag een snelheidscontrole gehouden op de Amersfoortseweg. In totaal werden 100 voertuigen gemeten. Hiervan ontvingen 4 bestuurders een bekeuring voor te hard rijden. De hoogst gemeten snelheid betrof 105 km/u.