Unisys introduceert hoge-beschikbaarheidsgarantie SAP R/3

Datum nieuwsfeit: 19-06-2000

Unisys introduceert hoge-beschikbaarheidsgarantie voor SAP R/3 met Windows
2000 en SQL Server 2000

Amsterdam, 19 juni 2000 - Unisys heeft een hoge-beschikbaarheidsgarantie geintroduceerd voor het R/3-component van mySAP.com, waarbij nagenoeg ongestoorde beschikbaarheid gegarandeerd is voor SAP R/3-applicaties op Microsoft Windows 2000- en SQL Server 2000-software. mySAP.com is de Internet-strategie van SAP met een open samenwerkingsomgeving die gebruikers kunnen aanpassen aan hun eigen voorkeuren.

Het garantieprogramma van Unisys staat - in tegenstelling tot de meest hardwaregarantie - borg voor de beschikbaarheid van SAP R/3-applicaties die bedrijfskritische transacties afhandelen.

De garantie geldt voor klanten ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen