Ingram Micro nieuwe distributiepartner van Minolta-QMS

Datum nieuwsfeit: 19-06-2000
Ingram Micro nieuwe distributiepartner van Minolta-QMS samenwerking tussen beide bedrijven per 1 juli van kracht

Amsterdam, 19 juni 2000 - Minolta-QMS, Inc. (NYSE) heeft vandaag een samenwerkingsovereenkomst aangekondigd met Ingram Micro, Nederlands grootste distributeur op het gebied van full-service distributie van technologieproducten en diensten. De samenwerking tussen beide bedrijven gaat in per 1 juli. Vanaf deze datum zal Ingram Micro de distributie van de verschillende producten van Minolta-QMS verzorgen.

De aanstelling van Ingram Micro in Nederland valt binnen de internationale overeenkomst tussen Ingram Micro en Minolta-QMS. In diverse landen, waaronder Duitsland en de VS, werkt Minolta-QMS al jaren succesvol ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen