Interpolis en Relan bundelen activiteiten

Datum nieuwsfeit: 20-06-2000

INTERPOLIS

Interpolis en Relan bundelen activiteiten

Tilburg/Utrecht, 20 juni 2000 - Interpolis en Relan gaan hun activiteiten op het gebied van arbodienstverlening, reïntegratie, verzekeringen en pensioenvoorzieningen bundelen. Met deze combinatie van diensten sluiten de beide organisaties aan bij de groeiende behoefte onder werkgevers en werknemers aan een samenhangend aanbod op alle genoemde terreinen.
Deze week ondertekenen Interpolis en Relan een intentie-overeenkomst. De komende maanden wordt onderzocht in welke vorm de beoogde samenwerking het beste gestalte kan krijgen. Uitgangspunt daarbij is een volledige fusie van alle activiteiten.

Met de krachtenbundeling verwachten beide organisaties hun klanten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen