Organisatie annuleert noodgedwongen MotoRAI 2000

MotoRAI 2000
20 jun 2000

Organisatie annuleert noodgedwongen MotoRAI 2000

Vanwege tegenvallende belangstelling uit de markt

De MotoRAI 2000, die in oktober aanstaande gepland stond, is door de organiserende partijen - RAI Vereniging en Amsterdam RAI - geannuleerd. Na sluiting van de inschrijvingstermijn voor de MotoRAI 2000 bleek dat door het relatief geringere aantal inschrijvingen dan voorgaande jaren de bezoeker geen goed expositieprogramma geboden kan worden. Voor de organisatie is dat aanleiding om de editie van dit jaar te annuleren.

Omdat bij de nationale motortentoonstelling uiteraard het belang van de bezoeker voorop staat en na sluiting van de inschrijvingstermijn duidelijk werd dat hen geen goede weerspiegeling van de markt geboden kon worden, is de organisatie tot het besluit van annulering gekomen. Met betrekking tot de toekomst gaan partijen er niet van uit dat de huidige situatie structureel is. In de komende periode beraadt men zich verder.

Amsterdam, 16 juni 2000