Dienstenbond CNV: 'ING slaat een modderfiguur'

Datum nieuwsfeit: 20-06-2000
Dienstenbond CNV

PERSBERICHTEN

"ING slaat een modderfiguur"

"ING slaat met dit tweede eindbod een modderfiguur in de bedrijfstak. Andere woorden heb ik er niet voor". Onderhandelaar Harry Gerding van de Dienstenbond CNV kwam gisteravond, tijdens nieuwe onderhandelingen voor een ING-CAO, van een koude kermis thuis. "Dit eindbod is vrijwel gelijk aan het bod, zoals dat er op 29 mei lag. Alleen het loonbod is opnieuw verknipt, maar betekent geen verbetering. Het eindbod is voor ons volstrekt onacceptabel. Op de werkelijke problemen gaat ING niet in. Hun houding als werkgever moet voor medewerkers een teleurstelling zijn".
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen