Marjanne Sint benoemd tot secretaris-generaal van VROM

Datum nieuwsfeit: 20-06-2000
Berenschot

Marjanne Sint Secretaris-Generaal van VROM

Afgelopen vrijdag 16 juni jl. heeft het kabinet Marjanne Sint benoemd tot secretaris-generaal van het Ministerie van VROM.

Marjanne Sint had begin dit jaar de overstap gemaakt naar Berenschot waar zij met veel enthousiasme de uitbouw van de sector Openbaar Bestuur, een van oudsher belangrijk speerpunt van Berenschot, op zich had genomen. Haar affiniteit en ervaring met het openbaar bestuur waren voor haar echter aanleiding om de uitnodiging van minister Pronk om secretaris-generaal van het Ministerie van VROM te worden, te aanvaarden. Berenschot vindt het jammer dat ze weggaat, maar wenst haar veel succes in haar nieuwe functie.

Een belangrijk deel van de adviesactiviteiten van Berenschot Groep B.V. richt zich op de overheids- en non-profitsector: de rijksoverheid, gemeenten, provincies, waterschappen, politie en allerlei andere instellingen. Ongeveer 40% van de omzet wordt in de non-profitsector gerealiseerd, 60% in de marktsector.

Nadere informatie voor de pers:
Berenschot Groep B.V.
Drs. L. Geut