DUBO-centrum: milieuconvenant sportaccommodaties ondertekend

Datum nieuwsfeit: 20-06-2000
Nationaal Dubo Centrum

Milieuconvenant sportaccommodaties ondertekend

Op 8 juni jongstleden hebben verschillende partijen het Convenant Energie en Milieu voor Zwembaden, Kunstijsbanen en Sporthallen ondertekend. De inzet is het verbeteren van de energie- en milieuzorg in deze sector. De looptijd van het convenant is tien jaar.

Het convenant is ondertekend door de ministers Pronk (VROM) en Jorritsma-Lebbink (Economische Zaken), staatssecretaris Vliegenthart (Volksgezondheid, Welzijn en Sport) en vertegenwoordigers van Nederlands Olympisch Comité*Nederlandse Sport Federatie (NOC*NSF), het Nederlands Instituut voor Lokale Sport en Recreatie (LC), de Vereniging Kunstijsbanen Nederland (VKN) en de Vereniging van Recreatieondernemers in Nederland (RECRON).

Met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen