Siemens presenteert softwarepakket STEP 7 Professional

Siemens Nederland N.V.

A&D AS 200003.415

Den Haag, dinsdag 20 juni 2000

Siemens presenteert met STEP 7 Professional voor industriële automatisering het complete softwarepakket conform IEC 1131-3

Het nieuwe softwarepakket Simatic STEP 7 Professional van Siemens omvat alle vijf uitvoeringen conform IEC 1131-3 voor de verschillende projecterings- en programmeringstalen. Bovendien omvat STEP 7 Professional een pakket voor het offline simuleren van gemaakte programma's . Het nieuwe pakket is ontwikkeld voor engineers die gelijktijdig met de verschillende IEC-conforme Simatic softwarepakketten willen werken. Voor de gebruikers van de oorspronkelijke STEP 7-software is een upgrade-pakket leverbaar.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen