Vlaamse Volksunie: Aelvoet ontloopt verantwoordelijkheid

Datum nieuwsfeit: 20-06-2000
Volksunie

Aelvoet ontloopt verantwoordelijkheid inzake betwiste verbranding besmet dierlijk afval in cementovens (20/06/00)

In de Kamercommissie Volksgezondheid ondervroeg VU&ID-fractievoorzitter Frieda Brepoels minister Aelvoet inzake de risicos bij verbranding van gecontamineerd dierlijk afval in Waalse cementovens.
Reeds vorig jaar kwam deze problematiek ter sprake toen minister Gabriels de cementovens opvorderde omdat de capaciteit van INDAVER tekort schoot voor de verwerking van de grote hoeveelheden besmet dierlijk afval. Waar minister Aelvoet toen nog uitermate kritisch stond ten aanzien van het verwerkingsaanbod van de cementindustrie, stelde zij in haar antwoord van vandaag dat ze niet ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen