Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 20-06-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 20-06-2000 Persbericht district Land van Cuijk

AANHOUDING NA FIETSDIEFSTAL De politie Land van Cuijk heeft maandagavond twee inwoners van Wanroij aangehouden op verdenking van diefstal van een fiets. De fiets werd gestolen op de Zoetendaal in Wanroij. Een getuige meldde de diefstal bij de politie en kon een goede omschrijving van de verdachten geven. De politie trof even later inderdaad de gestolen fiets bij de verdachten aan. De mannen, 22 en 24 jaar oud, zijn aangehouden en inverzekering gesteld.

DIEFSTAL AUTO In de nacht van maandag op dinsdag is in Grave een bordeauxrode Volkswagen Golf gestolen. De auto, kenteken KR-43-YB, stond geparkeerd aan de Mgr. Borretweg in Grave. Vanaf de Gruttohorst in Grave verdween in dezelfde nacht een paarse Seat Toledo TDI, kenteken NV-GH-01.

INBRAAK IN BEDRIJF In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken bij een bedrijf aan de Ir. Wagterstraat in Boxmeer. Onbekenden kwamen in het pand nadat een raam was vernield. De kluis die in een van de kantoorruimtes stond is opengebroken. Uit de kluis verdween een geldbedrag.